REGULAMIN

PODSTAWOWE ZASADY
1. Nie przeklinamy, nie wyzywamy innych graczy, w tym członków klubu.
2. Zachowujemy poprawność ortograficzną i gramatyczną w swoich wypowiedziach.
3. Nie wdajemy się w kłótnie z innymi osobami, albo klubami.
4. Nie prosimy o rangę, właścicielka ma prawo o niej decydować sama na podstawie własnych obserwacji.
5. Jesteśmy aktywni na spotkaniach i udzielamy się na czacie.
6. Pomagamy sobie nawzajem.
7. W miarę możliwości usprawiedliwiamy swoje nieobecności.

NIEOBECNOŚCI
Nie musisz usprawiedliwiać jednorazowych nieobecności, rozumiemy że nie zawsze ma się możliwość uczestniczeniu w spotkaniu. O dłuższej nieobecności (tydzień) należy poinformować liderki, lub właścicielkę. 
W przypadku nieusprawiedliwionej, dwutygodniowej nieobecności wysyłamy na skrzynkę Star Stable wiadomość z upomnieniem. Jeśli nie uzyskamy odpowiedzi i udziału w spotkaniu taki członek zostaje wydalony z klubu.


KARY 
Karą za niestosowne zachowanie jest: ostrzeżenie i karna ranga (stajenna), a w ekstremalnych przypadkach wyrzucenie z klubu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz